Social Media

podyplomowe2 SEMESTRY

Cel studiów

Dlaczego social media to dziś konieczność?

 

Żyjemy w świecie szybkich mediów. Przemiany technologiczne, rosnąca popularność smartfonów i mobilna rewolucja zmieniają nasze codzienne życie. Mają wpływ na sposób w jaki się komunikujemy, konsumujemy informacje, robimy zakupy i kontaktujemy ze znajomymi.

Ponad 600 mln użytkowników Facebooka. Ponad 90 milionów komentarzy dziennie na serwisie mikroblogowym Twitter. Do tego dziesiątki innych popularnych serwisów społecznościowych. Te serwisy mają ogromny wpływ nie tylko na naszą pracę, ale i na codzienne życie.

Czy wyobrażasz sobie życie bez Facebooka, Blipa czy Naszej Klasy?

 

Media społecznościowe to ogromna siła. Koszty wejścia są niskie. Większość z tych platform jest darmowa. Ale czy wiesz jak je wykorzystać? Jak sprawić, by ich siła działała na Twoją korzyść?

 

Jak pozyskać nowych konsumentów i użytkowników? Jak zamienić fanów w konsumentów?

Jak zbudować markę osobistą i przyciągnąć najatrakcyjniejszych pracodawców, okazje i możliwości? Jak pozyskać darczyńców dla Twojej fundacji? Jak pozyskać nowych wyborców? Jak zwiększyć zasięg swojego biznesu? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz na naszych studiach.

 

Media społecznościowe to dziś konieczność, a ich dynamiczny rozwój stwarza nieograniczone możliwości do wykorzystania. Praktyczna znajomość mediów społecznościowych, wiedza o tym, jak i kiedy je wykorzystać, daje cenione na rynku pracy umiejętności. Studia podyplomowe pozwalają zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności konieczne do zwiększania zasięgu biznesu, zarządzania marką/organizacją w mediach społecznościowych i angażowania konsumentów w nowoczesnych kanałach komunikacji.

Adresaci

Media społecznościowe mają wiele twarzy i wiele zastosowań. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Niezależnie od tego czy jesteś małym przedsiębiorcą, pracujesz w fundacji i trzecim sektorze, jesteś związany z polityką i samorządami, czy też pracujesz lub marzysz o pracy w korporacji, możesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych na swoją korzyść.

Studia kierujemy głównie do ludzi pasjonujących się informacją i wymianą społeczną, pracujących w komunikacji lub chcących związać się z szeroko pojętą komunikacją, marketingiem, PR lub reklamą.

Ale też osoby prywatne i absolwenci szukający pożytecznych i cenionych na rynku umiejętności, zwiększających ich siłę na rynku pracy, zdobędą kompetencje specjalisty w zakresie mediów społecznościowych.

Korzyści dla słuchaczy

Zdobycie nowych i wysoko cenionych na rynku umiejętności zawodowych zwiększających szansę na znalezienie pracy.

Kadra

Zajęcia prowadzone przez wysokiej klasy ekspertów – praktyków, trenerów, samodzielnych pracowników naukowych - osoby specjalizujące się w poszczególnych fragmentach szkolenia.

Ramowy program

Wprowadzenie w świat mediów społecznościowych

Content design i użyteczność tekstów w mediach społecznościowych.

Sztuka pisania i prowadzenia bloga.

Marka w społecznościach. Budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych.

Prowadzenie profilu organizacji w mediach społecznościowych.

Sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowych. Co robić a czego nie gdy dojdzie do kryzysu?

Google analitics/ Google Adwords/ Facebook analitics. Wprowadzenie w narzędzia.

Wszystko o Facebooku. Poznaj jego możliwości.

Media społecznościowe dla przedsiębiorcy. Jak zwiększyć zasięg swojego biznesu i pozyskać nowych konsumentów.

Media społecznościowe dla trzeciego sektora. Jak pozyskiwać darczyńców?

Media społecznościowe dla polityków i samorządowców. Jak wykorzystać ich siłę?

Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych.

Video w mediach społecznościowych.

Mobilna rewolucja.

Twitter i Blip. Jak wykorzystać mikroblogi.

Sztuka zarabiania na blogu.

Ewolucja internetu.

Kulturowe podstawy społeczeństwa sieciowego

Forma zaliczenia

  • Test z wybranych zagadnień programowych
  • Praca dyplomowa

Ilość godzin

180

 

POLECAMY

Kontakt

Brodnica
tel. 56 493 20 32
e-mail: cedbrodnica@wp.pl

Bydgoszcz
tel. 52 567 00 68
e-mail: podyplomowe@byd.pl

Chojnice
tel. 513 146 624 lub 52 33 44 477
e-mail: chojnice@byd.pl

Działdowo
tel. 23 697 06 90
e-mail: dzialdowo@byd.pl

Ełk
tel. 87 621 76 11
e-mail: wgt@byd.pl

Inowrocław
Tel. 52 567 00 90
e-mail: podyplomowe.inowroclaw@byd.pl

Kraków
tel. 12 412 06 68 lub 695 928 305
e-mail: studia@kire.pl

Kurzętnik
tel. 690 006 123
e-mail: nml@byd.pl

Malbork
tel. 55 272 56 27 lub 515 538 527
e-mail: dziekanatwsg@byd.pl

Piła
tel. 67 211 76 26 lub 67 211 76 27
e-mail: pila@byd.pl

Radom
tel. 510 814 811
e-mail: studiapodyplomowe@karuzela.org

Rypin
tel. 54 280 3161
e-mail: zs2rypin@wp.pl

Słupsk
tel. 60 80 79 532 lub 59 841 71 09
e-mail: technik@technik.slupsk.pl

Toruń
tel. 56 69 69 444 lub 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl

Zgorzelec
tel. 609 528 727
e-mail: zgorzelec@byd.pl

Żuromin
tel. 502 587 885
e-mail: kontakt@logoscentrum.pl

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

© 2018 Wyższa Szkoła Gospodarki