Język Angielski w Administracji i Zarządzaniu
Cel studiów:
Poszerzenie znajomości języka angielskiego przez osoby zatrudnione w biznesie i administracji. Fakt, iż polskie instytucje rządowe, samorządowe jak i firmy prywatne nawiązują coraz więcej kontaktów międzynarodowych, wymaga dokształcania pracowników w zakresie znajomości języka angielskiego.
Adresaci studiów:
Adresatami studiów jest szeroki krąg osób, które z racji zajmowanego stanowiska powinny znać język angielski. Chodzi tu szczególnie o specjalistyczny język biznesu, zarządzania i administracji.
Ramowy program studiów:
Szeroki zakres tematów, zwrotów i słownictwa z języka angielskiego.
Business World
Management
Company Finance
Financial Markets
Human Resources HR
Production and operations
Marketing and Sales
Corporate Responsibility
Intercultural Business Teams
Business Meetings
Business Meetings and Negotiations
Intellectual Propert
Outsourcing and offshoring
Forma zaliczenia:
test z wybranych zagadnień programowych
praca dyplomowa
Liczba godzin: 192
Czas trwania studiów: 2 semestry