Zarządzanie Marką
Cel studiów
Uczestnik zajęć umie rozróżniać etapy i wyjaśniać jak powstaje kapitał marki. Zna różne wymiary kapitału, takie jak: procesowanie poznawcze odbiorcy, emocjonalne doświadczenie i społeczne identyfikowanie się z marką oraz w jaki sposób te procesy determinują jej wybór i stosunek odbiorcy. Słuchacz rozwija strategie niezbędne do zarządzania kapitałem marki poprzez narzędzia marketingowe jak: reklama, promocja i PR. Zajęcia skoncentrują uwagę studentów na tym jak marka jest spostrzegana na rynku, sposobach dotarcia do grup docelowych.
Adresaci
Oferta studiów skierowana jest do osób, które zajmują się: zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą jak również reklamą, PR i HR.
Korzyści dla słuchaczy
Marka jest bogactwem firmy, która zapewnia jej długoterminową przewagę nad konkurencją. Sposób na osiągnięcie tego pułapu leży w centrum zainteresowania Zarządzania Marką. Uczestnicy studiów zdobędą niezbędne umiejętności pozwalające na zajmowanie stanowisk odpowiedzialnych za monitorowanie konkurencyjnego rynku, rozwój strategii koniecznych do eksplorowania możliwości rynku, a także przewidywanie możliwych profitów wynikających w konkretnych strategii kierowania marką.
Kadra
Zajęcia prowadzone przez wysokiej klasy ekspertów – praktyków, trenerów, samodzielnych pracowników naukowych - osoby specjalizujące się w poszczególnych fragmentach szkolenia.
Ramowy program
1. Zachowania konsumentów:
- kognitywne i afektywne postrzeganie marki
- teorie motywacji
- społeczny dobrobyt
2. Branding:
- pozycjonowanie
- wartości niematerialne marki
- osobowość marki
3. Marketing i reklama:
- kanały marketingu
- planowanie i realizacja
- pomiar efektywności
4. Public Relation:
- relacje z klientem
- wizerunek firmy
- biznes społecznie odpowiedzialny
5. Neuromarketing:
- eye-tracking
- psychologia percepcji
- procesy poznawcze
6. Zarządzanie marketingiem:
- rodzaje organizacji i instytucji (sportowe/artystyczne/publiczne itd.)
- strategie marketingowe
- media społecznościowe
7. Marketing międzynarodowy:
- różnice kulturowe odbiorców
- międzynarodowa promocja
8. Badanie rynku:
- analiza rynku
- ilościowe metody badań marketingowych
- jakościowe metody badań marketingowych
9. Zachowania w organizacji:
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością
- psychologia innowacyjności w biznesie
10. Zarządzanie ryzykiem:
- negocjacje
- teoria argumentacji i perswazji
- rodzaje i rozpoznawanie ryzyka
11. Etyka biznesowa:
- psychologia wpływu społecznego
- wartości w biznesie
- kontrowersje etyczne i odpowiedzialność za przekaz reklamowy
Forma zaliczenia
praca dyplomowa
Ilość godzin
180
POLECAMY
Kontakt
Bydgoszcz
tel. 52 567 00 68
e-mail: podyplomowe@byd.pl
Chojnice
tel. 534 893 777 lub 52 567 00 12
e-mail: chojnice@byd.pl
Działdowo
tel. 23 697 06 90
e-mail: dzialdowo@byd.pl
Ełk
tel. 87 621 76 11
e-mail: malgorzata.glapiak@byd.pl
natalia.przestrzelska@byd.pl
Inowrocław
Tel. 52 567 00 97
e-mail: weronika.wieloch@byd.pl
Kraków
tel. 12 412 06 68 lub 695 928 305
e-mail: studia@kire.pl
Lębork
tel. 663 800 665
e-mail: lebork@byd.pl
Malbork
tel. 55 272 56 27
e-mail: dziekanatwsg@byd.pl
Piła
tel. 67 211 76 26 lub 67 211 76 27
e-mail: pila@byd.pl
Słupsk
tel. 59 841 71 09 lub 694 400 676
e-mail: technik@technik.slupsk.pl
dziekanat.slupsk@byd.pl
Toruń
tel. 56 69 69 444 lub 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl